Problem z karta sieciowa

Autor: PANTERA (pantera__at_geocities.com)
Data: Sat 12 Sep 1998 - 12:25:14 MET DST

 Mam problem z zainstalowaniem karty sieciowej Genius GE2000III.
Probowalem na roznych systemach (win95 i win98) ale rezultat zawsze jest
taki sam: po starciesystemu pojawia sie okno dialogowe "Karta sieciowa
dziala nieprawidlowo...bycmoze bedziesz musial powtorzyc instalacje". W
panelu sterowania/system/karty sieciowe/GE 2000III Series enternet
adapter/wlasciwosci pojawia sie komunikat:"To urzadzenie jest nieobecne w
komputerze, nie pracuje poprawnie albo nie sa zainstalowane dla niego
wszystkie sterowniki (code 10)". Wiem ze karta sieciowa jest sprawna
(sprawdzalem na innym komputerze) probowalem takze wlozyc inna karte ale
rezultat jest taki sam. Nie ma konfliktow.
 Z gory dziekuje. Odpowiedzi prosilbym nadsylac takze na priva.

--
Pantera
pantera__at_friko5.onet.pl