Re: Skaner do negatywów

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 22:18:08 MET DST

"Sławek Węgorzewski" <save_at_friko4.onet.pl> napisał(a):

> Hej,
>
> pytanko jak w subject.
>
> Chodzi o taki skaner, ktory poprawniw skanowalby zdjecia z negatywow.
> Nie mam duzego doswiadczenia w tym temacie, probowalem skanowac negatywy
> na HP SkanJet 6100 i efekt byl zalosny (przeklamane kolory) - dotyczylo
> to tylko negatywow - normale wydruki skanowal SUPER !!!

Są specjalne przystawki do transparentów, polega to na tym że zamiast
klapy górnej mocuje się drugie lustro i lampę, efekt jest lepiej niż
zadowalający, nie wiem jak do HP ale do Paragona 1200SP przystawka
kosztowała mnie 1000 zł
Są też skanery Plusteka od razu z wbudowaną przystawką, mają jednak
ograniczone pole skanowania do wielkości zwykłego slajdu (tak
przynajmniej tłumaczył mi sprzedawca w MV)

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...