Re: Czesci od Przemka Mikosza

Autor: Piotr Morawski (pim_at_orfe.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 15:12:19 MET DST

On 11 Sep 1998 13:07:32 +0200, pesk_at_pesk.org.pl (Marek Oberman) wrote:

>Hmmm, chcialbym sie zapytac, czy
>ktos u Przemka juz kupowal i czy jest
>zadowolony?
[...]
Kupiłem sprzęt i jestem zadowolony (płyta, cd-rom, pamięć).
Jedyne 'ale' dotyczy dostępności sprzętu - musisz się dopytać Przemka
osobiście.
Chciałem kupić do tego dysk, obudowę, procesor - pomimo tego, że to
było w cenniku i nie było żadnej adnotacji na stronie www o
niedostępności, to przy składaniu zamówienia dowiedziałem się, że
procesor (PII) może będzie. Był to okres dużych wahań cen Intela i
rzeczywiście z procesorami "coś się działo" wszędzie.
Potem się okazało, że dysku nie będzie. A jeszcze potem, że obudowa
się zniszczyła w transporcie.

Może robię anty-reklamę (przepraszam Przemka), ale z drugiej strony
tak to ode mnie wygląda.
Poza tym podkreślam: nie ma problemu ze sprzętem, terminowością,
jakością przesyłki - ja napotkałem jedynie barierę dostępności.

Pozdrawiam i życzę udanych zakupów

Piotr Morawski