Re: Jakiego CD-ROMa polecacie?

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Thu 10 Sep 1998 - 19:46:13 MET DST

-----Wiadomoœć oryginalna-----
Od: Radosław Popławski <radekp_at_usa.net>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 10 wrzeœnia 1998 14:42
Temat: Re: Jakiego CD-ROMa polecacie?

[---]

>A moze zanim cos powiesz to chociaz sprawdzisz czy aby Ty nie
>wygadujesz bzdur?
>A co do zgrywania audio to Pioneer jest takze lepszy od Asusa, ktory
>potrafi niektore plyty zgrywac z szybkoscia 1x-3x (dla rownowagi -
>niektore takze o wiele szybciej od Pioneera).

Tak sie sklada ze przed kupnem przytachalem
do domu Asusa 34x i Poneera 32x (taki bez tacki)
Na Asusie NIGDY (tzn. okolo 5 plytek) przy zgrywaniu
audio nie bylo mniej niz 5,7x za to na Pioneerze
przy paru trackach zrzucanie odbywalo sie 2,8 - 3 x (te same plyty)
Wiec nie pisze tego bez pokrycia, a nie mam w zwyczaju
chwalic czegos tylko dlatego ze to mam, no moze
jest jedna taka rzecz, ale to raczej bardzo osobiste
sprawy ;) (Niestety nie testowalem wowczas korekcji
bo nie mialem na to czasu, musialem szybko wybierac,
wiec wybralem na szybkiego to co zgrywa szybciej
audio)

>PS. Asus ma gorsza korekcje nie tylko od Pioneera, ale takze Samsunga.
>Bynajmniej nie jest ona "bardzo dobra".

Znowu, nie wiem jak z Samsungiem, nie dotykalem,
ale robilem testy na Asusie i TEAC`u (a tak sie sklada,
ze TEAC ma lepsza korekcje od SAMSUNGA, bo gosc
od ktorego go pozyczalem na testy wlasnie go wymienil
z badziewnego, jego zdaniem Samsunga) z celowo
porysowanymi plytkami. Jedna to byla plyta z jakiejs
gazetki ktora startowala automatycznie i Asus znacznie
szybciej ja odpalal. Druga plytka to byla gra Eatrth2140
(bardzo porysowana i poplamiona) Asus meczyl sie
z nia ale gre zainstalowal pomyslnie. TEAC meczyl sie
jescze dluzej, jezdzil przez pare minut i instalka wywalila
blad ze niemozliwy jest odczyt. Proba byla wykonywana
2x po "wystygnieciu" napedu i na odwrot, najpierw TEAC
potem ASUS. Sytuacja sie powtorzyla.
Dla mnie to bylo jednoznaczne, ze ASUS jest lepszy od
TEAC`a jesli idzie o korekcje. A testowalem dlatego, ze przy
kupnie moglem przetestowac jedynie Asusa i Pioneera, a
"ludzie gadali" ze TEAC jest the best, wiec zeby sie przekonac
zassalem takeigo TEACA od kumpla. Szybki jest, nie mozna
powiedziec, audio zgrywa wolniej, korekcje ma gorsza.
Gosc go wymienial w sklepie za Samsunga z ktorego nie byl
wogole zadowolony. Po zmianie twierdzil, ze TEAC jest super,
a nie jest zielony w tym temacie wiec mozna sadzic ze ten samsung
 to naprawde zlom mowiac przesadziscie.
..
To tyle co zaobserwowalem, a przed kupnem cd-romu
naprawde wyczynialem cuda, zeby poczynic najlepszy
zakup (oczywiscie w granicach 280zl) a tego TEACa
juz po zakupie tez niezle pomaglowalem.

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.koty.vr.pl <----- Strony o kotach ----->