Re: Atramentowa druk. HP czy Lexmark - co kupic?

Autor: sir Pawian (pawian_at_beer.com)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 22:14:34 MET DST

On Wed, 09 Sep 1998 16:49:06 GMT, "A. Duœ Jr. \"Gogo\""
<gogoad_at_pertus.com.pl> napisal:

>Adam wrote in message <35f7a712.2137392_at_news.tpnet.pl>...
>[ciach]
>
>Wszycy sie tutaj kluca, a o Epson'ach nikt nie wspomni. Wiem ze pytanie bylo
>HP czy Lexmark ale dlaczego sie ograniczac tylko do takiego wyboru??
>Czy widzial ktos wydruki z drukarki Epson Stylus Photo 700??? Fakt ze w
>najlepszej jakosc drukuje sie dlugo ale........ warto poczekac. Ani HP 890
>ani Lexmark 7000 nie moga sie z tym rownac. Biorac jeszcze pod uwage niska
>cene (499DM - za takie cudo to grosze) nie ma co sie zastanawiac nad
>wyborem.

zgadzam sie. kupilem sobie hp670c dlatego ze w niej glowica jest
wymienna razem z zasobnikiem z tuszem i nawet jak cos spiepsze podczas
napelniania tuszem to najwyzej wybule 100 i bede mial nowa glowice -
jak tak patrze na nia i na sasiadowska epson 600 to sobie wlosy rwe z
glowy i juz wiem ze tania w eksploatacji to nie wszystko. sasiad robi
takie ladne wizytowki w rozdzielczosci 300x300 dpi (na max moze miec
1440 dpi) na papierze o gramaturze 240 nie mowiac o hiper ladnych
zdjeciach podczas gdy na moim badziewiu sa jakies rozmazane kreski i
szramy wpoprzek strony a takiej grubej kartki to ja w zyciu nie
przekrece przez prowadnik.
jedyne co mnie cieszy to fakt ze sasiad sie zastanawia czy drukowac
czy przepisac z ekranu dane bo inaczej bedzie musial za jakies 2 lata
wymienic cala glowice kosztujaca chyba 400-500 DM a ja moge drukowac
bez zastanowienia hurtowe ilosci wydrukow roboczych.

czesc

  /--\
( 0 0 )
 |_oo_| Pawel Idzikowski