Zyxel - czy warto kupic?

Autor: HELAND (heland_at_polbox.com)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 10:15:48 MET DST

Witam !

Stoje przed problemem kupna nowego modemu rzedu 33600, glownie z powodu
potrzeby zwolnienia slotu ISA.
Dotychczas mam Request-a. Zaproponowano mi kupno Zyxel-a zewnetrznego 33600.
Czy warto. Jak sie ma utrzymanie polaczenia przy kiepskiej linii
telefonicznej - czy jest w nim mozliwosc ustawienia rejestru 91 (czulosc) i
rejestru 10 (czas reakcji na brak nosnej), co przy moim aktualnym modemie
bardzo pomoglo i w predkosci transmisji i braku rozlaczania.
Prosze o wypowiedz osoby, ktore uzywaja takie modemy.

Pozdrowienia z Helu :)
HELAND heland_at_polbox.com
http://www.polbox.com/h/heland/
http://www.kki.net.pl/sq2gca/