Re: Celerony

Autor: Old Shark (oldshark_at_vc.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 20:38:50 MET DST

>Hej,
>
>słuchajcie, czy sš już jakieś konkretniejsze iunformacje na temat
tego
>sprzętu. Łażę właśnie po sieci przeglšdajšc najróżniejsze testy i już
>zupelnie nie wiem co o tym myśleć. Raz wychodzi na to, że sprzęt jest
>naprawde super, drugim razem, że jest poniżej przeciętnej. Miał ktoś
>Was może do czynienia już z tym sprzętem ?
>
>Jacek

Tak naprawdę to ciężko określić na wyczucie szybkość, bo w testach
różnie to wychodzi w zależności od programu testującego. Obrazowo
mówiąc Celeron 300 byłby szybszy o jakieś kilka procent od procesora
Intela Pentium 300 o ile takowy by istniał. Czyli nie zbyt dużo.
Jednak jego zaletą jest w miarę niska cena, porównując do Pentium II.

Old Shark