Re: AMD K6-2 RULEZ !!! ...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 18:23:35 MET DST

Dnia Tue, 8 Sep 1998 10:43:27 +0200, Mariusz Grzeca
<mg171783_at_bigfoot.com> napisał/a:

>Oczywiscie, np Asus wypuszcza nowa plyte dla k62, IBM staje na glowie,
>by produkowac proce dla amd, znane i powazane firmy (np. compaq)
>wsadzaja do swoich kompow k62.

Mnie np. nie interesuje co, kto, gdzie wypuszcza. Interesuje mnie
tylko mozliwosc dobrego wykorzystania procka i dobrego doń supportu ze
strony np. producentow gier czy programow. Jak narazie to widzialem
tylko Winampa, ktory korzysta z 3Dnow! i chyba ze 2 gry. :(

Byc moze niedlugo bede zmieniac sprzet i w zasadzie do niedawna
myslalem powaznie nad K6-2 ale teraz juz prawie nie. Procesor, ktory
dobrze sprawuje sie tylko w kilku grach /nota bene FPP nie lubie/ to
nie dla mnie. Nie kazdy tylko gra.
Mam jeszcze czas, wiec sie nie spiesze, ale jesli sytuacja z dostepnym
oprogramowaniem wykorzystujacym 3Dnow! powiedzmy za ~2 m-ce sie nie
poprawi to na pewno wybiore selera z keszem i dobra plyte pod P2.

Swoja droga sciaganie ewentualnych patch'y 3Dnow! ze stron WWW
producentow gier czy ze strony AMD takze do mnie nie przemawia.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl