Re: STB Velocity 128 ZX - Pomocy

Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 13:51:32 MET DST

Tomasz Krawczyk wrote in message ...

>Jacek Kuchta wrote in message
><35F56372.BC8E922B_at_atos.warman.com.pl>...

>że listów
>akcelerator 3D
>
>Bo Riva dziala tylko z 16 bitowymi teksturami. End of story. To co
>potem widzisz na ekranie moze??? i ma wyzsza lub nizsza glebie, ale
>tekstury musza byc hicolor.
Głębia kolorów tekstur to insza inszość.
Możesz mieć teksture 1 bitową a wyfiltrowana na ekranie może składać się z
65tys kolorów (odcieni szarości)

To co widać na ekranie jest efektem końcowym wyświetlanym w zadanym trybie
graficznym z zadaną ilością kolorów.
Natomiast to co składa się na taki obraz może być całkiem inne
(niestandardowe) itd

--
Robert Kowalski
ICQ UIN:7112656