Nie bijcie i nie denerwujcie się !!!

Autor: Jacek Kuchta (jacekk_at_atos.warman.com.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 21:08:10 MET DST

Sluchajcie,

swego czasu była wielka burza listów na temat STB 128 i całego tego
sprzętu. Jako, że jestem 'zacofany', chciałem się dowiedzieć najlepiej
od kogoś kto używał/używa, jakie ma zdanie o dwóch kartach na rivie:

1. STB Velocity 128 ZX 8 MB AGP

2. Winmax Riva 128 (nie wiem czy jest na ZX)

Chciałbym się dowiedzieć jak to chodzi i co Waszym zdaniem lepiej kupić.
Z tego co wiem, to STB jest sporo droższy. VCzy wart jest swojej ceny ?

Zdaje sobie sprawę, że mogę się powtarzać. Może jest jakieś FAQ'u na ten
temat w archiwach.

Żeby nie zaśmiecać newsów proszę bardzo o mailiki na priva.

Pozdrawiam,

Jacek