dobra karta 2D

Autor: Piotr Tomczak (sector_at_zapis.net.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 10:22:01 MET DST

Czy ktos moze mi doradzic jakas dobra karte 2D i naklepiej niedroga ;o)

Mialem pozyczonego SIS'a AGP 4MB i stwierdzam, ze jest to wielkie guwno, bo
dziala wolniej od mojej S3 TRO 64 V2 !! W dodatku jest to chyba cala
elektronika z wersji PCI, bo po wlaaczeniu kompa tak wlasnie pisze.

Slyszalem, ze sa jakies Tridenty na AGP - jak dzialaja?
Wiem, ze dobra karta jest Tseng, ale podobno cos sie porobilo z ta firma.

Karta bedzie pracowac z voodoo1.

sector