Re: Hasło zapezpieczające komputer pod windows

Autor: Tomasz \ (pilot_at_vc.pl)
Data: Mon 07 Sep 1998 - 11:29:27 MET DST

Tomasz "Pilot" Minkiewicz napisał(a) w wiadomości: ...
>Jak dopiero w autostarcie, to co to za ochrona?
>Wystarczy inteligencja o 20 punktów wyższa od pelagonii i elementarna
wiedza
>o Windows, żeby to obejść. A ja mam niegłupią siostrę (która nie jest broń
>Boże hackerem).

Ponieważ autor wiadomości, którą skrytykowałem poczuł się dotknięty moim
tonem, przepraszam go niniejszym publicznie.
Przyznaję też, że w dalszej części swego postu pisał on o możliwości
uruchomienia zabezpieczenia jeszcze przed autostartem.

Jednocześnie informuję wszystkich, których to obchodzi, że moja nieletnia
siostra, przesłuchana na okoliczność obejścia zabezpieczenia systemu
programem odpalanym w Autostarcie, zeznała, że jednak nie potrafiłaby tego
zrobić (ale gdybym miał brata, to by umiał!).

Przepraszam ponownie autora za formę mego listu i Was, Grupowicze za
zamieszanie i biorę się za dokształcenie siostry.

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
pilot_at_vc.pl