Re: Zoltrix TV Max czy FLY Video ?

Autor: Chicken (chicken_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 07 Sep 1998 - 10:50:26 MET DST

Zoltrix ma także dekoder TXT. Ba, mogą być nawet i polskie litery w TXT.
Tylko nie w każdym egzemplarzy jest załączony program (aż 2 dyski). Jak go
nie ma to można go sobie ściągnąć z sieci. Przetestowałem.
Zoltrix nie ma aż tylu bajerów. Za to fajnie dekoduje Canal+

> 1.Karta TY Fly Video II ma dekoder TXT
Zoltrix też

> 2.Kosztuje 330 zł
Zoltrix mniej

>3.Ma pilot dodatkowo 70 zł
tego w Zoltrixie nie ma

>4.Współpracuje z Video Rec. i kamerą // bardzo dobrze spisuje się w
NetMetingu //
też ma, ale nie testowałem.

>5.Ma podgląd 25 kanałów przy 800x600 i 36 kanałów przy 1024x748 ale
ruchomy może być tylko 1 kanał i z niego głos
tego nie ma

>6.Wielkość okienka dowolnie regulowana
to jest

>7.Obsługuje wszystkie standardy i sieć kablówki
czyli PAL B/G, PAL D/K, SECAM i NTSC naraz ???
Zoltrix ma tylko PAL D/K i B/G - czyli na zachód i polskę - a także całe
pasmo kablówki

8. W ciągu najbliższych dni ma wyjść driver dla Zoltrix TVMax umożliwiający
współpracę z WebTV (jest to w Windows 98).

Chicken

e-mail: chicken_at_alpha.net.pl
web: http://www.lm.alpha.net.pl
icq uin: 4055476