Re: CTX 1792SE -> 'E' NIE ISTNIEJE !

Autor: Mateusz (firm_at_no_firm.com)
Data: Mon 07 Sep 1998 - 10:21:48 MET DST

>Obawiam się że model1792E nie istniał.
>Nie znalazłem śladu po tym modelu również na stronie firmy CTX.
>Generalnie seria E Enhanced jest gorsza od serii SE Superb.

Ctx 1792e NIE ISTNIEJE- tzn. jest cos, co to przypomina, ale:
1. na monitorze nie ma nazwy firmy (tylko puste miejsce na nia),
2. na opakowaniu jest tylko 1792 (bez nazwy firmy),
3. w instrukcji j.w.
I tylko z tylu monitora na naklejce z normami itd., gdzies malymi literkami
i wstydliwie jest napisane: Chuntex Electronics.

Czyzby firma Chuntex Electronics nie przyznawala sie do 1792 i nie
kwalifikuje go do rodziny CTX?

Pozdrawiam,
Mateo