Re: upgradeX2- usr sportster robotics

Autor: Egorz (ewrju_at_kki.net.pl)
Data: Sun 06 Sep 1998 - 20:39:32 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<35ff2ce4.11417669_at_news.tpnet.pl>...
>jak to jest z tym upgrade'm USRa flasha. czy w czasie upgrade
>potrzebne jest wiszenie w online z połączonym jakimś serwerem.
>słyszałem też o potrzebie posiadania jakiegoś specyficznego numeru
>modemu??? co to wogóle jest.
>mnie się wydawało, że upgrade polega na z-flash'owaniu pamieci modemu
>i na tym koniec. a to przecież można zrobić w off-line?
(...)
Dobrze ci się wydaje :-) - flash robi się bedac off-line.
Numer modemu jest potrzebny do sciagniecia wlasciwego
pliku do flashowania. Można go uzyskać:
1. poleceniem ATI7 (np. panel sterowania-modemy-diagnostyka-wiecej
informacji)
2. odczytujac stickera z karty/obudowy
Pozdrowienia
    Grzegorz