Re: Yamaha CDR-200t - bez driverow ?

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Sun 06 Sep 1998 - 12:42:12 MET DST

On Sun, 06 Sep 1998 03:22:04 GMT, "speeed" <speeedy_at_kki.net.pl> wrote:

>Głupoty wypisujesz. Sam mam 200t i też była bez driverów, wystarczyło
>zainstalować kratę SCSI i Winda sama rozpoznała sprzęt. Jeśli macie kłopoty
>z instalacja sprzętu a macie zwykle windows 95 to polecam instalację WIN 95
>OSR2., miałem kilka konfliktów sprzętowych których nie mogłem usunąć w
>starej windzie pomimo ponownej instalacji a w OSR2. wszystko jest ok :-)

Pozwole sie nie zgodzic z kolega. Do tej nagrywarki dodaja program
winoncd i dyskietke - sam kompakt z winoncd nie wystarcza - program
sie instaluje, ale nie rozpoznaje nagrywarki. Dopiero z ta dyskietka
dziala wszystko. Moge podeslac ja chetnym.
Zgadzam sie ze nagrywarka jest rozpoznawana przez kontroler - ale
winoncd nie dziala, dziala natomiast Easycd.
Pozdrawiam
Andrzej