Re: Zagrozenie dla peceta ??

Autor: Tomasz 'Pilot\ (antispam_at_dummy.adress)
Data: Sat 05 Sep 1998 - 11:54:31 MET DST

Piotr Sieklucki napisał(a) w wiadomości:
<35f123f8.79280636_at_news.tpnet.pl>...
>Myszy (..) Obgryzły druciki (że też im się chciało,
>te pare wolt to dla myszy chyba nieprzyjemne?) i
>odcedziły się na scalaki na płycie głównej.
>Efekt był do przewidzenia :)

A ja trochę żałuję, że już nie mam myszy!
Wtedy miałem 386, ale teraz z rozkoszą wysłuchałbym wrzasku bólu
po wejściu takiej gołymi łapkami na Pentium (ciekawe, czy najpierw
by się zesmażyła, czy posiekała o wiatrak).

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu!  mailto:pilot_at_vc.pl