Re: Zagrozenie dla peceta ??

Autor: Tomasz 'Pilot\ (antispam_at_dummy.adress)
Data: Fri 04 Sep 1998 - 18:49:27 MET DST

Robert Wojciechowski napisał(a) w wiadomości:
<_3AH1.84$1R5.15299_at_news.tpnet.pl>...
>Mrowki- takie malutkie czerwone, w kuchni
>moge rozsypac cukier i nie przyjda a ostatnio
>codziennie widze je in/out komputer .
>Co je tutaj przyciaga ?
>Oczywiscie sa prawdziwe i mozna je zabic. Nagrywarka
>ma szczelne zamkniecie ale np CD nie ..
>Boje sie uzywac jakis chemoli . jeszcze uszkodza
>mi twardziele albo co innego, pozatym nawdychalbym
>sie tego swinstwa bo to na poziomie mojego nosa.
>Czy mrowa moze zrobic zwarcie, moze jakies
>jej odchody wydzieliny, wytrawia mi sciezki skubane :(

Miałem kiedyś w domu myszy (takie zwykłe - szare). Mieszkały
teoretycznie w akwarium, ale jak wiadomo nie ma myszoszczelnego
pojemnika, więc w praktyce mieszkały wszędzie. Kiedyś jedna wlazła
mi do komputera (do tej pory w brodę sobie pluję, że jeden śledź
nie był założony) i załatwiła kartę graficzną, bo komputer był
włączony. Tak się tym wkurzyłem, że wyłapałem wszystkie i
zabezpieczyłem akwarium drucianą siatką.
Może też wyłap :-)

P.S. A jak rozkręciłem rzęcha okazało się, że te małe wredne gnidy
musiały go często odwiedzać, bo były odchody i "podłoga" zasikana.
Musiałem kąpać obudowę! Aż dziw, że nic więcej nie zepsuły.

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu!  mailto:pilot_at_vc.pl