Jaki kupic notebook ?

Autor: WOJTEK (rambo4_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 03 Sep 1998 - 09:01:10 MET DST

Mam zamiar kupic notebook za ok. 7500 zl. Mam do wyboru Aristo 9000,
California Acces 6200, Pablo 893. Maja one Pentium 233 mmx, 32 Mb, duze
HD, i inne atrakcyjne rzeczy - ale czy nie lepiej kupic firmowy (
Toshiba , IBM ) ale ze slabszym procesorem , i slabszymi parametramii?
Nie wiem czy mozna ufac mniej znanym firmom, czy cena idzie w parze z
jakoscia. Czytalem duzo testow i porownan ale to spowodowalo jeszcze
wiekszy zament w mojej glowie. Normalny pecet nie wchodzi w gre tylko
notebook. Potrzebuje porady , a moze sie znajda jacys uzytkownicy w/w
notebookow i mi cos poradza. Nie chce wyrzucic tyle kasy w bloto i
pomimo
dlugich gwarancji latac po serwisach. Dziekuje za pomoc z gory.

Wojtek