Re: Problem z dyskiem Seagate ST31720A

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 20:19:33 MET DST

Dnia Wed, 02 Sep 1998 09:17:45 GMT, "Tomasz \"Pilot\" Minkiewicz"
<tommink_at_kki.net.pl> napisał(a):

>Jak "bios not found" to kto wyświetlił ten komunikat? Duch Święty?
>
>Czy to aby na pewno nie było: CANNOT FIND ROM BASIC, SYSTEM HALTED? (albo
To było w innym wypadku i od razu zmieniłem zworkę ale ROM BIOS NOT FOUND
też było w innym przypadku
>podobnie); to by wskazywało, że np. miałeś dwa mastery, które tak długo
>spierały się o pierwszeństwo, że aż się komputer zdenerwował i próbował
>odpalić BASICa z ROMu, bo tak ma w genach zapisane przez IBM na początku lat
>80-tych.
Taaaa....

Pozdrówka

Jarosław 'ALGI' Zagórski                             |
algi_at_friko4.onet.pl                                  |
Galeria samolotów, film TOPGUN, przegląd softu i inne|
http://friko4.onet.pl/wa/algi           UIN#:11215615|