Re: Back-Orifice czyli jak Windowsiarze sraja w gacie :)

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Wed 02 Sep 1998 - 09:38:11 MET DST

On 1998-08-31 2miroo_at_srv1.tu.kielce.pl(MirosławPaciorek) said:
>Nie wiem czy na tej liscie byla juz mowa o BackOrifice...
[]
>Jesli jednak jestes on-line to jakis bolek, dajmy na to, ze
>siedzacy w tej chwili w Singapurze moze miec wlasciwie
>nieograniczony dostep do zasobow twojego systemu - czyli hasel
>dostepu, danych itp.
>I to wszystko praktycznie niewidoczne dla ciebie.
>Ale microsoft dal plame!

Nie dal plamy ze to umozliwia tylko ze sie to wydalo :-)))
Sa tacy, ktorzy sie ciesza z faktu ze produkty BG kupuja
agencje rzadowe i duze korporacje bowiem beda mieli wlasnie
nieskrepowany dostep do potrzebnych im informacji :-(((
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive