Re: HTML suxxx

Autor: Tomasz 'Pilot\ (antispam_at_dummy.adress)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 15:01:27 MET DST

Bartosz Supczinski napisał(a) w wiadomości:
<35EC7930.A2A97AFD_at_man.torun.pl>...

>Ja znam i mysle ze chodzilo Ci o Java Script, a nie o Jave, bo to
>znaczna roznica, a takie rzeczy robi sie wlasnie w Java Script.

Dlatego właśnie nie starałem się być precyzyjny, bo wiedziałem, że
znajdzie się na pewno ktoś, kto mnie poprawi, jak się pomylę :)

A poza tym czuję się dowartościowany Twoim sformułowaniem
"chodziło Ci", bo ja szczerze mówiąc nie wiedziałem, że o to mi
chodzi. Dzięki.

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu!  mailto:pilot_at_vc.pl