Re: HDD Caviar zdechl :(

Autor: Milo (polbox) (blasko_at_polbox.com)
Data: Mon 31 Aug 1998 - 22:29:28 MET DST

Michal Iwaszkiewicz napisał(a) w wiadomości:
<35EA8E53.EC0CB0A8_at_rzeszow.medianet.pl>...
>Jak w subjekcie... Pewnego dnia po prostu sie nie odezwal. BIOS go nie
>wykrywa. Kiedy dostanie pradu - nie pyrka jak zdrowy dysk. Robi tylko
>cichutkie prrr w dwusekundowych odstepach. Czy taki dysk da sie jeszcze
>naprawic? Czy ktos wie, gdzie moznaby to zrobic w Warszawie? Bardzo
>zalezy mi na odzyskaniu danych. Prosze o pomoc...
Jeśli to Cię pocieszy, to ja mam to samo :(
W dodatku nie chcą mi uznać gwarancji, bo ma zarysowaną taśmę otaczającą
dysk.
Jeśli ten szajs się tak sypie, to nic dziwnego, że starają się w ten sposób
pozbyć problemu.

Miłosz
Bauhaus, The Cure, Cranes, DCD, Swans, Cocteau etc.
My Tape Trading Page: http://www.polbox.com/b/blasko