Re: MS Natural Keyboard w oczach TCH

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 23:35:53 MET DST

>Nic dodać, nic ująć. Jak się komu zawiesi Windows po raz 100 w ciągu jednego
>dnia, to swoją złość będzie mógł wyładować na klawiaturze. Potem kupi nową,
>a to na pewno podniesie "średnią cenę sprzedaży". Co do prestiżu leoiej się

A propos, nigdy nie zdobede sie na odwage i nie zaloze bluzki z
napisem "Microsoft" po lewej stronie, ani tym bardziej czapeczki
baseballowej z tym znakiem. Cholera, wszystko co ma znak M$ psuje sie,
wiesza... A niech sie okaze, ze przez koszulke serduszko sie zawiesi,
a przez czapeczke dane z szarych komoreczek mi sie pogubia... :-) No
thanks.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--