Re: Celeron 266 + BX 100 MHz???

Autor: Grzegorz Paluch (mehehehe_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 00:31:48 MET DST

Jaroslaw Andrzejewski wrote:

> A mały enter Ci nie przeszkadza? Mi co prawda nie przeszkadza, ale to
> pewnie dzięki treningowi z klawiaturš Cherry, która też enter ma mały.
> Jednak ktoś przyzwyczajony do dużego entera może mieć pewnien
> "dyskomfort".
>
> -
> Jarek Andrzejewski
>
> --
> Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl

Panowie i Panie z firmy Siemens rozwišzali i ten problem. Otuż klawisz
shift jest mocno przesunięty w lewš stronę. Dzięki temu zabiegowi, pod
połowš klawisza inter, nie ma nic oprócz obudowy klawiatury. W efekcie
łatwo w ten klawisz trafić. Moja poprzednia klawiatura miała
,,pełnowymiarowego" entera (używałem jej ponad 3 lata) i bardzo szybko
się przestawiłem.

--
Pozdrowienia Grzegorz Paluch                       /\__/\
e-mail: mehehehe_at_zeus.polsl.gliwice.pl            ( @  @ )