VIDEOBIT Katowice - banda patałachów

Autor: Bartłomiej Dziedzic (barool_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 11:14:55 MET DST

Witam

Uwarzajcie na Videobit w Katowicach przy Kościuszki 8
Ich pracownicy lepiej nadają cię do sprzedawania ziemniaków niż komputerów.
Czyli do P2 nie kupię płyty z EISA co oznacza że muszę kupić nowy modem
najlepiej taki z 1000 zł.
A uszkodzenie FAT które występuje prawie zawsze na komputerze z win95 w
momencie wyłączenie komputera bez zakończenia sesji win95 jest równoznaczne
z fizycznym uszkodzeniem HDD
Na cały sklep był tylko jeden cennik popisany długopisem z cenami netto a
obsługa nie kwapiła się by na moją prośbę policzyć ile zapłacę z VAT za
płytę.
Co nieco mnie to zdenerwowało więc raczej się zastanówcie zanim tam coś
kupicie. Kumpel kupił tam kompa i stracił trochę nerwów

barool_at_friko5.onet.pl