Re: Literki dysku

Autor: Point (pointpc_at_agrevo.pl)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 01:51:57 MET DST

Dariusz Pakowski napisał(a) w wiadomości: ...
>Człowieku! Jak duży masz ten dysk, że dzielisz go na tyle partycji. Ja mam

>zaledwie 6.3GB i jedna partycja z klastrami 4kB sprawuje się bez zarzutu.

I nadal wiesz gdzie co masz?

Ja mam taki sam dysk. Podzielilem go na cztery partycje po 1,5 Gb. I jest
Ok. Klaster oczywiscie 4 Kb. Przynajmniej wiem gdzie co mam. Np: C -> system
itp, D -> Programy, E -> Gry i rozrywka, F -> Dane.
Uwazam to za rozsadne. A za nierozsadne uwazam robienie z dyku 6,5 Gb jednej
partycji.

Ale to kwestia gustu, a tych sprawach sie nie dyskutuje....

Pozdrawiam

Posted from Warsaw
by pointpc_at_agrevo.pl