skrzeczacy zasilacz

Autor: Piotr Czerwinski (pius_at_nopromo.ceti.com.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 19:38:05 MET DST

Ostatnio zmienilem plyte na Atrenda 6120 atx (+nowa obudowa) i jedna
rzecz nie daje mi spokoju. Kiedy wylacze komputer, to po krotkiej
chwili zasilacz zaczyna skrzeczec a wiatrak przy zasilaczu raz na
jakis czas lekko sie porusza. Dodatkowo tez czasem po wylaczeniu
zawiesza sie
klawiatura, wiec by wlaczyc sprzet ponownie musze wylaczyc i wlaczyc
zasilanie na listwie (i tak wylaczam, gdyz dzwiek wydawany przez
zasilacz strasznie mnie wkurza:-)). Co ciekawe, kiedy odlacze mysz i
klawiature (obie ps/2) to przestaje skrzeczec. Ktos ma jakis pomysl,
dlaczego tak sie dzieje?

pius