Re: FidoNet - dziala, czy nie?

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 19:01:52 MET DST

On Thu, 30 Jul 98 14:46:30 +0200, Lukasz Wasikowski
<Lukasz.Wasikowski_at_f51.n481.z2.fidonet.org> wrote:

 Witaj Lukaszu!
> Witaj Halk !

> Cóż, nie ma to jak robić sobie autoreklamę, ale co tam. (052) 340-0732
>w godzinach 22:30 - 10:00.

No to musze zauwazyc, ze w BBSie stoi inaczej. Konkretnie: 23:00 -
7:00.

> Softu trochę jest, gdzieś tak około 3GB.
>
> Greetz, Idaho D.

Ale jeszcze troche skolowany jestem przy exploracji Twoich zasobow.
Dzieki za wskazowki w korespondencji BBSu. Sciagnalem Fidomaz'a i
SLMRa (szkoda, ze tylko DOSowy soft macie). Napakowalem SLMRowi do
katalogu wszystkie potrzebne packery i unpackery i nie chce mi
odczytac 'Welcome.qwk' piszac bezczelnie: 'SLMR cannot unpack the
file'. Nie wiem, czy w tej sytuacji jest sens sciagac poczte :-(

Pozdrawiam,
Halk