ATX i UPS

Autor: Piotr Kulaga (piotrus_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 18:15:38 MET DST

W serwerze mam zainstalowana płytę AX5. Ostatnio zainstalowałem UPS.
Wszystko działa do momentu aż UPS wyłączy serwera. Po powrocie zasilania
ten już nie wstaje. W setupie płyty są opcje do budzenia przy użyciu portu
szeregoewgo. Działa to jednak tylko z modemem a nie z UPS (APC Smart 700).
Czy można skonfigurować UPSa tak, aby wysyłał po porcie szeregowym
sygnały, które wystratowałyby płytę główną.

                        Piotr Kułaga