Re: !!! Poszukiwany osobnik !!!

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 15:24:19 MET DST

Tomasz Gołda wrote:

> Czesc
>
> Poszukuje osoby ktora podobno wymienila swojego uszkodzonego caviara
> bezposrednio u producenta. Osoba ta pisala na tej grupie otym tylko ze ja to
> przeoczylem. Prosze o odzew.
>
> Tomek
> tomgolda_at_kki.net.pl

Ja wymieniłem swojego Maxtora bezpośrednio u producenta, ale jeszcze DHL nie
skończył odprawy celnej. Pierwsze co musisz zrobić, to otrzymać od serwisu numer
RMA, czyli numerek serwisowy. Pocztaj na ich stronie o warunkach gwarancji i
serwisu, a potem napisz emaila opisując co i jak. Jak dostaniesz RMA to pakujesz
go porzadnie (karton, pianka) i wysyłasz najtaniej, czyli EMS Pocztex. Przesyłka
do 1kg na całą Europe 85zł. Dochodzi w 2 dni.

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)