Re: jaka nagrywarka najlepsza?

Autor: Wojciech Matuszyk (mufti_at_kki.net.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 12:56:35 MET DST

Cześć

Ja z kolei odradzam Ci Philipsa. Ja mam osobiście przykre doświadczenia z
CDD2600. Poleciałem na cenę i miałem za swoje. Już przy samym odczycie
płytek wykładała się, a podczas nagrywania najczęstrzym problemem było
robienie image na HDD - błędy i przekłamania.
Zmieniłem nagrywarkę na Yamaha 200t w Co. Traxdata. Znacznie lepsza i
niezawodna. Dobra karta SCSI.

Pozdrawiam
Wojtek