Autor: Tomasz Gołda (tomgolda_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 08:27:32 MET DST
Moze i tak ale ja mysle ze szkoda zachodu. Mam nowy dysk i niechce mi sie z
nimi uzerac bo dysk jezeli mial nawet te 3 lata gwarancji to i tak dysk juz
ma 2 lata a ile jeszcze lezal u dystrybutorów (pewnie z pol roku) takze
poraszka. A jest jeden bajer wdc udostepnia programinki ktore naprawiaja
bledy na dyskach, kumplowi naprawilo a mi wywali skontaktuj sie z dzialem
technicznym producenta :)
Tomek
tomgolda_at_kki.net.pl
tomgolda_at_free.polbox.pl
Michał Zielinski napisał(a) w wiadomoci: ...
>Reklamuj beposrednio u producenta.http://www.wdc.com. Przejrzyj archiwum
>listy , kiedys rozmawialem z jednym czlowiekiem , ktoremu sie udalo.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:27:41 MET DST