Re: Dyski twarde Samsung

Autor: Tomasz Gołda (tomgolda_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 08:27:32 MET DST

Moze i tak ale ja mysle ze szkoda zachodu. Mam nowy dysk i niechce mi sie z
nimi uzerac bo dysk jezeli mial nawet te 3 lata gwarancji to i tak dysk juz
ma 2 lata a ile jeszcze lezal u dystrybutorów (pewnie z pol roku) takze
poraszka. A jest jeden bajer wdc udostepnia programinki ktore naprawiaja
bledy na dyskach, kumplowi naprawilo a mi wywali skontaktuj sie z dzialem
technicznym producenta :)

Tomek
tomgolda_at_kki.net.pl
tomgolda_at_free.polbox.pl