Moje nowe VooDoo

Autor: Aaron (aaron666_at_kki.net.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 08:05:23 MET DST

Kupilem tydzien temu voodoo graphic helios (250pln).
Mam jeszcze Virge DX 4MB.
Na procesorach karty sa dwa radiatory,
ja dolozylem jeszcze wiatraczek bo sie grzaly,
teraz jest super.
W grach sprawuje sie bardzo dobrze, czy sa jakies
programy ktore moze ona przyspieszyc?

Nie wiem czy wszystko poinstalowalem,
gdyz przegladalem plyte gamblera i sa tam
rozne "dziwne" drivery (nie chodzi mi o patche).
Co tak naprawde jest mi jeszcze potrzebne?
Moje sys info we wlasciwosciach ekranu (voodoo)
wyglada nastepujaco:
 Windows 95 version 4.0
 3Dfx Hardware
        1 Voodoo Graphics Board(s)
 3Dfx Driver Versions
        glide2x.dll: 2.43
        fxmemmap.vxd: 4.10.01.0014
        dd3dfx.drv: 4.10.01.0014
        dd3dfx16.dll: 4.10.01.0014
        dd3dfx32.dll: 4.10.01.0014
 System Status
        Total System Memory: 66588672
        Free System Memory: 27652096
Robilem test DirectDraw w WinBench 98 v 1.0
z karta voodoo wlaczona i wylaczona wyniki sa identyczne :(
Czy voodoo przyspiesza tylko glide i opengl :(
Czy mozna zainstalowac cos by przyspieszyc DirectDraw?

We wlasciwosci ekranu\voodoo mam opcje:
1. Direct3dSettings\RefreshRateFor i moge to ustawic na rozdzilki
   od 512x384 do 800x600, ale gry nie dzialaja mi na 800x600, dlaczego?
2. GlideSettings\RefreshRate i moge to ustawic na wartosci
   od 60 do 120, jaka jest wartosc optymalna, i co to daje?
   I w tym samym Sync Glide to refresh, a to co?
3. W GammaCorrection\LinkSliders co to takiego?

I ostatnie niewyszukane j.w. :) pytanko jaki jest dobry prog do
testowania kart voodoo, i skad go sciagnac?

Dzieki za wszelka pomoc nowicjuszowi magi voodoo ;).
W mieare mozliwosci odpowiedzi prosze kierowac na priva, dzieki.
Aaron

aaron666_at_kki.net.pl