Re: natluc losia Clanera: === Plyty MP3 ===

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 23:02:33 MET DST

>Ja sobie nie dam nic narzucać!

Summa summarum suma sumie nierowna, wiec nie sumujac a reasumujac
chcialem powiedziec, ze percepcja mojej mentalnosci nie obliguje mnie
do narzucania komukolwiek, kiedykolwiek, gdziekolwiek i skadkolwiek
czegokolwiek ze wzgledu na wizualny aspekt tej sprawy.

>Tak se właśnie pomyślałem - a jak ten tekst ogłosisz? na grupie? A
>fe!
>to czytają również nieletni?

Ty zmacerowana tasmo od flopa! Ty zjelczaly produkcie przemyslu
gumowego! Ty Quasimodo internetowy! Ty inspiracjo tworcow potworow z
Archiwum X! Ty fenomenie na skale swiatowa z ujemnym ilorazem
inteligencji! Zanim wezmiesz sie za MP3, skasuj se wpierw ten jitter
na muniu, bo sie po calej grupie roznosi! Gdybym byl choc w polowie
tak durny jak ty, oddalbym sie caly na przeszczepy! Ty rogaczu sam ze
soba zdradzony! Napierdzialbym ci w te sluchawkie, ale moje baki
dowiedzialy sie do kogo dzwonie i wszystkie sa chore z obrzydzenia! Ty
wyjatku systemowy splodzony zepsuta dyskietka! Ty pecherzu moczowy, ty
psia hemoroido, ty skunksonarkomanie!....
... Ja tak moge jeszcze dlugo :-))))))). I co, widziales tu jakies
brzydkie wyrazy?
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--