Re: NTG: Jak sie pozbyc sterownikow do Voodoo2

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 20:50:32 MET DST

Lukasz Kaluski wrote:

> Otoz pudlo. Znam sie nawet dosc dobrze na Win95 ale sprawa okazuje sie
> nie byc taka prosta. Nie tylko wywalilem Monstera z menedzera urzadzen,
> ale nawet w rejestrach wywalalem po kolei wszystko co z nim zwiazane (a
> dokladniej wszystko co mialo w nazwie voodoo lub monster). Jednak pomimo
> tego, za kazdym razem gdy wywoluje ustawienia ekranu wyskakuje Error:
> DIAMOND MONSTER II NOT FOUND.
>
> I co radzicie panowie specjalisci ?

Panowie specjalisci radza aby popatrzec co w registy zapisaly sterowniki
Voodoo2. A gdzie popatrzec? Ano naturalnie w \windows\inf albo
\windows\inf\other. Poszukaj tam pliku z 3Dfx, Voodoo2 albo Diamondem w
nazwie
(mam Creative Blastera 3D, uzywam sterownikow prosto z 3Dfx, wiec nie
wiem co
Diamond pozmienial). Powinna tam byc grupa w stylu (troche skrocilem,
tzn nie
podajwe zawartosci kluczy, jak je skasujesz to i tak zawartosc
przestanie
istniec):

> [Voodoo2.AddReg]
> HKLM,hardware\DirectDrawDrivers\472BEA00-40DF-11D1-A9-DF-00-60-97-C2-ED-B2,"Description",,"Voodoo2 DirectX 5 Driver"
> HKLM,hardware\DirectDrawDrivers\472BEA00-40DF-11D1-A9-DF-00-60-97-C2-ED-B2,"DriverName",,"3DFXV2"
> HKLM,SOFTWARE\"3Dfx Interactive"\Voodoo2
> HKLM,SOFTWARE\"3Dfx Interactive"\Voodoo2\D3D
> HKLM,SOFTWARE\"3Dfx Interactive"\Voodoo2\Glide
> HKLM,"SoftWare\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\3Dfx Interactive Voodoo2",,,

To powyzej jest z najnowszego sterownika 3Dfx do Voodoo2, ale duzo sie
nie
powinno roznic, najwyzej dwie pierwsze linie. Wykasuj je, te dwie
pierwsze,
koniecznie. Takze oczywiscie powinnien byc co najmniej jeden wpis pod
HKEY_LOCAL_MACHINE\Enum\PCI - u mnie nazywa sie to
VEN_121A&DEV_0002\BUS_00&DEV_0B&FUNC_00 - wykasuj takze koniecznie, to
wlasnie
jest wpis Plug&Play. I jeszcze pod
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\MEDIA masz co
najmniej jeden klucz dotyczacy MonsteraII (albo Voodoo2).

Nic wiecej w rejestrze nie powinno byc. Sterowniki V2 nie dodaja nic w
Run, ani
Services wiec rada jaka od kogos wczesniej dostales nie ma zastosowania.

PS. To nie do Znika pisalem poprzednio, ze nie zna sie na Win95. Znik
zna sie
oczywiscie na wszystkim :-)

Powodzenia,

JP.