Re: Karty muzyczne

Autor: Tomek Bialecki (tomek_bialecki_at_hotmail.com)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 16:47:05 MET DST

> Zobacz tu:
> http://www.angelfire.com/co/serkaco1/
Dzieki, rzeczywiscie sa.

> Nie, zadnych problemow nie mialem..

Juz wiem. Na stronie "zlinkowanej" ze strona na ktorej sa drivery, pisza, ze tryb emulacji w DOS nie dziala dla starszych procesorow K6 (166-233MHz). Na K5 chodzi poprawnie, na nowych K6(>233MHz) i K6 3D tez, a na starych K6 nie i podobno nic nie da sie z tym zrobic (a szkoda).

Niech to odkrycie bedzie przstroga, dla tych ktorzy maja K6 i chca kupic Ensoniqa PCI i dla tych ktorzy maja juz ta karte, a chca wymienic procka na K6. A moze ktos ma ten zgubny mariaz na swoim komputerze i chodzi mu w porzadku ?

Tomek

   -**** Posted from Supernews, Discussions Start Here(tm) ****-
http://www.supernews.com/ - Host to the World's Discussions & Usenet