Re: ASUS 440BX i Pentium II 266

Autor: Kris (kris0007_at_hotmail.com)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 16:23:44 MET DST

>Moze ktos doswiadczony podpowie, jakie jest najwydajniejsze utawienie
>tego procka na plycie BX-owej? Czy sie da go bezpiecznie puscic
>3X100MHz (pamieci mam 100 MHz)?

Troche nie na temat. Mój PII 266MHz Box od poczatku chodzi na 333MHz
(4x83MHz). Wiecej nie wydoli plyta bo to Asus LX a CPU ma oczywiscie blokade
na poziomie 4x. Czytalem wiele o polaczeniu Asus BX i PII 266MHz. Innym sie
ponoc bez problemu udaje 350MHz (3.5x 100MHz). Skoro mój idzie na 333 to
pewnie jest to mozliwe. Odpowiadajac na pytanie mozna na 3x 100 równiez. Co
do bezpieczenstwa to trudne pytanie. Bezpiecznie przez miesiac, rok czy 5
lat?

Kris.