Re: Problem ze sciaganiem wiadomosc iz pl.comp.pecet

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 13:48:05 MET DST

On Sun, 26 Jul 1998 10:55:58 +0200, Mariusz Sputo <sputo_at_kki.net.pl>
wrote:

>Odsubskrybuj peceta, skasuj jego archiwum z dysku, zasubskrybuj peceta i
>powinno byc O.K.. U mnie na Szkapie to poskutkowalo.

Zrobilem cos podobnego - unsubscrybowalem peceta, skasowal mi
archiwum, przegralem archiwum z kopii zapasowej (trudno bylo znalezc
odpowiedni plik, ale sie udalo) z przed tygodnia i teraz chodzi.

Grzegorz Sawicki
e-mail:
       gsawicki_at_friko.onet.pl
       gsawicki_at_kki.net.pl