Re: Czytnik CD a system

Autor: Tomasz \ (tommink_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 11:48:47 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<35d3c607.5711431_at_news.uw.edu.pl>...
> [...]

procesor.

odgrywanie dźwięku chyba nie; CD-ROM gra nawet, jak tasiemka nie jest do
niego podłączona (jesli ma z przodu odpowiedni przycisk)
sądzę, że chodzi raczej o jakiś programik, który coś z CD-ROMem robi,

trzeba spróbować wywalać po kolei działające programy (po chamsku -
Ctrl+Alt+Del) i sprawdzać, czy jest lepiej, jak będzie to wywalić drania na
stałe i po sprawie

>...dlatego jeżeli chodzi o winde warto jest odchaczyć odpowiednią
>opcję (konkretnie DMA) we właściwościach systemu >> cd_rom.

po pierwsze - nie mam takiej opcji, po drugie - jeśli CDROM nie jest UDMA to
co to pomoże?

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
tommink_at_kki.net.pl