Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Kris (kris0007_at_hotmail.com)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 08:59:48 MET DST

>Bzdury to b. dobry monitor - geometria jest OK. A jak bedziesz mial jakies
>tanie g. to bedziesz mial cuda niewidy.
Cóż. Mam w pracy około 5 Phillipsów 105B. Jeden jest w miarę w porządku.
Dodatkowo te aktualnie sprzedawane mają wielką, "pękatą" obudowę, która nie
mieści się na każdym biurku. Może dla kogoś to dziwne ale moim wymaganiem
było 1024x768 w 85Hz w Phillips 105B tego nie zrobi. Mam kilka więc mogę
wybrać inny. I to zrobiłem. Nie jest to moja subiektywna opinia bo inni
pracownicy to potwierdzają.

Pozdrawiam.
Kris.