Re: Blad We-Wy

Autor: Raku (marekrak_at_matrix.com.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 08:45:57 MET DST

Nie może sie zabootować.
Jedyne wyjście zainstalować na nim W95 - jeżeli w tym momencie będziesz miał
podłączony drugi dysk startowy to przy instalacji W95 usunie z jego boot
sektora informacje i już nie będzie startowy.

Upraszczając podczas instalacji W95 , W95 dopuszcza tylko 1 dysk startowy z
pozostałych wywalając ścieżki startowe.