Re: Ciekawe (UAM - TP SA)!

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 21:15:16 MET DST

Willy napisał(a) w wiadomości: <35BE3E72.B6716FA0_at_friko.onet.pl>...
>W "Panoramie" mowili przedstawiciele instytucji w/w:
>- Urzad Antymonopolowy: nie maja zadnych pretensji co do ceny rozmowy
>miejscowej (wg. nich sa nawet za niskie o 50%!!!), sadza, ze jest to
>celowe dzialanie TP SA, ktore ma zniszczyc konkurencje!!! ROTFL!
> Jedyne zastrzezenia do TP SA to ceny polaczen miedzymiastowych,
>ktore sa wg. nich wyzsze o 30% od sredniej w UE. po wakacjach obnizka
>o kilkanascie procent, ktora nas tu zgromadzonych niesamowicie
>podnieca!
>- TP SA: najtansze rozmowy w Europie, przebija ich tylko slowacki
> [...]

    Osmiele sie zauwazyc: bzdura. Poczytaj posty na ten temat na innych
grupach. Nie w tym rzecz, ze UA nie ma zastrzezen do ceny polaczen
lokalnych i uwaza nawet, ze sa za tanie, natomiast ma zastrzezenia do
ceny polaczen m-m. Takie ujecie tej informacji jest bez sensu. UA
stwierdzil, ze TP SA celowo zaniza koszty rozmow lokalnych, gdzie ma
konkurencje (chcac ja w ten sposob zniszczyc), natomiast stracone
pieniadze odzyskuje windujac ceny rozmow m-m. A to juz jest nieuczciwa
konkurencja, bo w kategorii tych rozmow TP SA ma monopol.
    A to jest zupelnie co innego, niz stwierdzil kolega.

        Lejak
jarlech_at_polbox.com
jarlech_at_friko.onet.pl