Re: Plus! 98

Autor: Michal Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 19:59:01 MET DST

|zamiast przepraszac, zrob cos dla nas. mile widziana pomoc uswiadamiania
|uzytkownikow, by bez potrzeby nie pisali na PECET jesli temat dotyczy
|grupy WIN95 .
|
|dzieki za ewentualna pomoc.

Jesli jestes tak OK do Netykiety to dlaczego wdajesz sie w dyskuje na
grupie dotyczaca spraw blachych i nie zwiazanych z nia zupelnie? Zobacz
ile pobocznych postow zostalo wyslanych nie na temat do mojego pytania -
i glownie twoich. Jesli nie masz nic do powiedzenia to lepiej nie pisz, a
jak szukasz zwady lub/i chesz sie poklucic to nie na newsach bo zbyt
drogo to wszystkich kosztuje. Nie jestem jednorazowym bywalcem newsow -
wiem ze lubisz sie klucic o wszystko - uszanuj innych i nie wdawaj sie w
dyskusje na grupie bo sobie nie szkodzisz ale innym tak.

Wiem ze moze zla wybralem grupe na moj post ale jest on na temat jak
najbardziej - bo dodtyczy przecierz PECETA !!! Ile bylo listow na temat
modemow - ktore powinny byc poblikowane na grupie telefonia; linuxa; NT i
wielu innych spraw ktore dotycza PECETA !!! a powinny byc "w swoich
grupach". Po za tym czesto problemy z softem lerza nie w programach ale w
sprzecie.
Zobacz ile ludzie wysylaja Spamu z reklamami na grupy - do nich mniej
pretensje a nie do mnie. To oni zasmiecaja nasze grupy. Co chwile widze
sprzedam to i to i owo albo super oferta itp itd.

A jesli mamy sie czepiac na wzajem to dlaczego w swoim podpisie
szykanujesz kogos z grupy? Kazdy ma prawo sie pomylic prawda? Czy tobie
sie to nie zdarzylo?

I to bylo by na tyle.

Michal Piotrkowicz
moll47u_at_kki.net.pl -=< http://quake3.org.pl >=-