Upgrade modemu Zoom Comstar 620 (PnP) 28.8 na 33.6

Autor: m i c c a (micca_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 21:32:58 MET DST

Posiadam możliwość zakupu kości, która pozwala uzyskać lepszy transfer. Jej
oznaczenia: VFP V.34+ POL/KOR/HNG V 1.500F / CS=6AD1. Po ściągnięciu
sterowników i zainstalowaniu modem wykrywany jest poprawnie, nie ma
problemów z portami, ale... Przy wybieraniu jakiegokolwiek numeru w głośniku
nie słychać sygnału i wyskakuje komunikat, że nie podłączyłem modemu do
lini (no dialtone). Na oryginalnej kości jest O.K. Próba zmiany sterownika
na inny (nawet na 28.8) nie daje efektów. Nigdy nie robiłem i nie spotkałem
się z upgradowaniem modemu, więc jestem zielony. Może wy coś poradzicie?

P.S. Gdy ustawiłem zworkami głośnik na max przy próbie połączenia SŁYCHAĆ
SŁABO SYGNAŁ ale modem dalej nie reaguje.

--
made by micca (MotU)
micca_at_polbox.com