Re: Plus! 98

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 17:18:12 MET DST

Tałajczyk Piotr <piotr_ta_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule

> wychodząc z takiego założenia licz się z tym, że niedługo peceta
> wogóle nie będzie dało się czytać. nie dość, że dzienna ilość postów
> nie będzie do przełknięcia to jeszcze zrobi się kompletna plątanina
> pecet<>windows - trudno będzie cokolwiek pożytecznego w tym gąszczu
> informacji znaleźć.

No cóż, życie jest brutalne a potem jeszcze trzeba umrzeć.
Ale zanim umrzesz będziesz mógł powiedzieć: pomogłem "mu", nieważne jakim
kosztem! Zostało coś po mnie! >>Jego wdzięczność<<
A przecież chyba o to nam wszystkim chodzi, nie?

Coś chyba gadam jak ksiądz, muszę się opamiętać!
Pozdrawiam strapionych!

--
M.Jasinski