Jak sie pozbyc sterownikow do Voodoo2

Autor: Lukasz Kaluski (intral_at_hsn.com.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 16:01:22 MET DST

Przyszedl do mnie raz kolega ze swoim Monsterem II i wsadzil go do
mojego kompa. Bylo milo, poogladalem sobie gierki niestety to co dobre
szybko sie konczy i musialem oddac Monstera. Od tej pory zawsze gdy
wlaczam ustawienia ekranu wywala mi blad DIAMOND MONSTER II NOT FOUND.
Co prawda za chwile pokazuje sie ekran ustawien i wszystko gra, ale ten
komunikat zaczyna mi juz grac na nerwach. Czy da sie jakos to usunac
czyli spowodowac aby Win95 zapomnialo juz o tym akceleratorze ?

Lukasz Kaluski