Re: czestotliwosc a zdrowie

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 01:27:54 MET DST

-----Original Message-----
From: Andrzej P. <andrzejp_at_complex.com.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: Wednesday, July 29, 1998 12:24 AM
Subject: Odp: czestotliwosc a zdrowie

>Sadze ze nie ma to nic wspolnego (a na pewno niewiele) bo zwrocmy uwage

Stwierdzono, ze 0.5 godzinna rozmowa
przez GSM 900MHz moze odczuwalnie
zwiekszyc cisnienie krwi. Zalezy
to jeszcze od aparatu, jedne sa
"zdrowsze" inne mniej. W kazdym razie
wplyw jest. Co do procesora, to nie
wydaje mi sie, zeby to od tego.
Nie przypalasz Ty tam czego pracujac
po te 1/2h w Quakowni? ;o)))

Ps.
Zajrzyj na http://www.klubnokia.ats.pl
tam powinien byc odnosnik do strony
o szkodliwosci komorkofonow na musk ;)

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.pesk.org.pl/sagemklub Klub uzytkownikow Sagem`a

http://www.pesk.org.pl/koty <----- Strony o kotach ----->