Odp: czestotliwosc a zdrowie

Autor: Andrzej P. (andrzejp_at_complex.com.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 22:28:31 MET DST

> Mam Celerona 266 puszczonego na 400. Czasem taktuje go na 448MHz i wtedy po
> okolo 1/2h "pracy" zaczynam czuc sie troche dziwnie, jestem zlekka
> przytepiony. Nie wiem czy to autosugestia, ale moze taka czestotliwosc
> wplywa juz na samopoczucie? Jak ktos ma jakies materialy medyczne o wplywie
> wysokich czestotliwosci na organizm, to niech podesle.
>
> rupiec_at_friko2.onet.pl

Sadze ze nie ma to nic wspolnego (a na pewno niewiele) bo zwrocmy uwage
ze komorki Centertela sa w pasmie 450 MHz i czlowiek jakos nie jest przytepiony,
Na pewno dziala to w jakims stopniu na nasz organizm ale nie na tyle aby praca przy
komputerze byla uciazliwa (juz predzej wzrok sie meczy przy monitorze)

Andrzej

BTW: Komorki GSM maja czestotliwosc 900 MHz a Idei Centertel 1800