Re: sterownik do CD

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 22:07:46 MET DST

Edmund Smietanski <edek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<6p5i6p$734$1_at_info.nask.pl>...
> Poszukuje uniwersalnego sterownika do cdromow ( pod dos oczywiscie)
> Wiem ze kiedys ktos pisal na tej liscie ze jest cos takiego.
> Jak ktos wie gdzie to znalezc to prosze wyslac mi adres na
> vojtus_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl
> A jesli ktos go ma, to tez mozna slac
>
> Dzieki wielkie za uwage i za ewentualna pomoc

Z wlasnego doswiadczenia wiem ze sterowniki IDE do cd romow wszystkie
sa uniwersalne. Z mojego sterownika Samsunga uruchamialem
Sony, Samsungi (x8, x24, x32) i kilka innych.
Wez jakikolwiek i sprawdz czy dziala.
Pozdrawiam
Andrzej